Som ett vattenfall

Nej nej nej linn.. fall inte, gör det bara inte. Inte för tidigt.
Hur underbar denna person också än är, så håll i dig själv för fan, du vet ju hur det blir annars!!!
Men jaa.. jag känner mig själv.
Jag faller faller ner, som ett jävla vattenfall...
Det enda jag lär mig är att det finns kortare vägar upp sen, och tur är väl det=)

Nej, annars rullar det på. Inte så mycket plugg kvar, typ två uppgifter, sen är skolan FINITO!!:D

Sen jävlar är det intensivkurs å sen jobba:) ROLIGT!
Och tågluffning, och sen egen lägenhet... och sen honom, hoppas jag. Eller honom hoppas jag på tidigare.
Eller vad sa vi, INTE FALLA, nej.. just det!!

Haha! jaja, i morgon ska jag fira favorit-tess som fyller 18, och sen jobba!! sen panko hoppas jag!!:)


puss alla underbara människor
glöm inte att leva för dagen, njuta av det som är nu,och inte ta motgångar alltför hårt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag finns här om du behöver prata=).
Det vet du:D

2008-05-03 @ 21:34:03
URL: http://Emmaliiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0