Slog det slint?

Alltså herregud, detta visar bara ÄNNU mer hur omogen du är, hur omogna ni är.
Är det något sätt för er att söka bekräftelse, eftersom ingen av oss längre vill ha er. Eftersom vi får något och inte ni?
Tycker ni att det är tufft och ballt att bara vara så jävla äcklig?!

Nej, usch, fy och blä.. jag blir bara så jävla äcklad...
Men det är ditt val, om det är ditt sätt att gå vidare, att få bekräftelse (om man kan kalla det det) så fine, it's your life.

Egentligen bryr jag mig inte ett skit. Men trodde det inte om dig, trodde du var mognare än så. Och att skryta om det är bara ännu värre...

Ibland blir jag så förundrad. Att du, eller ni båda blivit så plötsligt förändrade.
Slog det slint i skallen på er när livet plötsligt förändrades?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

??? vad är det nu??

2008-05-18 @ 12:03:27
URL: http://ellasstory.blogg.se
Postat av: Emma

vad har hänt:O?

2008-05-21 @ 15:00:56
URL: http://Emmaliiten.blogg.se
Postat av: Anonym

Ibland undrar man..! Dom som va så himla underbara, att dom blev så här.. De trodde ja fan inte..! Sorligt men sant!

2008-05-21 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0