Hoppet försvinner aldrig

Idag har jag varit duktig:) Har varit på spinning en timme med marika, och tusan så skönt det var.
Sitter hos mormor och morfar nu, eftersom det blev sent efter träning, och jag ska upp tidigt i morgon, och ändå vara i enköping, där dom bor. Smidigt:)

Praktiken är kul, börjar komma in i gänget med jobbarkompisarna! Humorn är liksom på samma nivå:P
Helgen blir det jobba, mindre lust, men det är bara två jobbhelger kvar i hummelsta nu, rätt skönt!:)
Men också trist att gå ifrån tjejerna, tycker så mycket om dom:)
Men sen är det nya tider, jobb på lasarettet osv.


På fredag kommer mycket troligen jacob och patrik till mig, ska bli riktigt kul. Kände ärligt talat inte alls för att umgås med några tjejkompisar. Killar är så mycket enklare.
Så vi ska grilla, om det är bra väder:) Och bara umgås.


Nej, ska nog kolla teve lite snart, och umgås med mormor å morfar. Har fått jättetuffa grejer från dom också, eftersom dom just flyttat:P






tror det går bra för brorsan, på tal om förra inlägget:P
och jag tycker så mycket om... å han den där gör mig glad.
men NEJ, hoppas INGET denna gång... inget inget inget.
För jag vet sen förut hur det blir då..
men tydligen lär man sig aldrig..?
Hoppet försvinner aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0