Det är vår tid nu

Tror nog att fröken Pettersson mår rätt bra ett tag, förutom all jävla trötthet, och alla jävla tankar som kommer nu innan studenten och allt.
Men annars så, man ska inte klaga. Det är ju i alla fall huvudet upp och fötterna ner, än så länge.. innan jag kollapsar av trötthet! hehe! Hoppas det inte går så långt.

Körkortet har jag förhoppningsvis i slutet av sommaren, eftersom intensivkurs och allt är bokat. Och ska jag vara ärlig, så är jag inte helt jävla värdelös på att köra heller;)
Praktiken är skitsoft, tur man har en handledare som man känner:P
Däremellan pluggar jag, och rider och lite sånt.


Jag skulle vilja sluta vara så beroende av planering, känns rätt sjukt att hela min sommar är planerad. Dock vet man inte vad som kommer hända under själva allting.. men ändå.
Samtidigt är det skönt med en trygghet, att alltid veta. Men får nöja mig med tryggheten jag får från min underbara familj, och det oslagbara vännerna.

Skulle skriva upp vilka jag ville bjuda på studenten.. först gick det trögt, men sen blev det hur många som helst.. kan inte bjuda fler nu, har inte ens bjudit alla jag ville:(
Men är ju i alla fall ett tecken på att det inte är brist på vänner här inte:)




Ringde också min bror idag:) Saknar honom redan. Honom kan ja tamefan prata om allt med, för vi är så jävla lika, så ingen förstår som han heller.
En front vi är sjukt lika på, är kärleksfronten. Vi tycker, tänker och känner lika.
Vi vill ha kärlek, men är rädda för att utsätta oss för den. Vi är osäkra på oss själva på just den fronten.
Vi har svårt att vara vän med ett ex, eller någon man träffat ett tag.
(och nu loggade han in på msn... tankeöverföring?:P) haha!
Men det jag skulle komma till.. är att både jag och han har fått lite kärlek på senaste tiden, och vi vill så gärna, men vågar inte riktigt ge allt. För vi är rädda...
Men pratade också med mamma om det här, och så sa jag att jag verkligen hoppas på det här nu, för både mig och richard. För det är VÅR tur nu..."ja, det är tid nu" sa mamma!
Så vi får hoppas. Jag ska hålla tummarna hårt, eller just det.. bara en tumme.. två betyder otur;P







Kärlek till er alla <3


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du anar inte hur mycket jag också saknar dig... vill bara ge dig en stor bamsekram... Är ledig på lördag=)

2008-05-07 @ 22:26:29
Postat av: Emma

va kul för dig att du tar studenten snart=), och snart har körkortet:D woho.
Ja det är en trygghet att planera, det försöker jag också med.
Men allting lyckas bara gå i stöpet då;D
så jag försöker att inte planera så fasligt långt fram:D hehe.

2008-05-08 @ 17:27:10
URL: http://Emmaliiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0