Så är det

Just jävlar, dags att blogga igen! haha!

Helgen blev det jobba, söndagen var makalös. Sjukt mycket hela jävla tiden, så hann knappt andas. Alla var stressade och blev därmed irriterade och trötta! Usch! Var längesen det var så jäklarns mycket alltså.

Fredagen umgicks jag med underbara tess. Bjöd hem oss två till mammsen och bara mös. Riktigt skönt.
Efter jobbet på lördagen åkte vi ut till madde på lite fest. Trevligt!
Fredrik kom ju och pussade lite på mig också så! haha!

Nu är jag satans trött efter lite för lite sömn och den hårda dagen på jobbet idag. Men har sovit ett par timmar nu på dagen. Måste ta tag i at t diska å städa av lite här hemma nu! Mindre lust, men måste för fan göra lite nytta och inte sitta här och bli tjock!;)

Fredag är vi lediga, och sen är jag ledig i helgen. Fan så skönt.
Måste ta tag i träningen ordentligt nu också.
Tisdag och onsdag blir det träna i alla fall. Sen en dag i helgen förhoppningsvis!
Känner hur trött, seg å på dåligt humör jag blir när jag inte tränar! uschi!

Ska ta å skälla ut min korkade brorsa också när jag träffar eller pratar med honom nästa gång. Han är ju flör jävla korkad ibland. Respektlös om inte annat!
Killar i ett nötskal kanske?


Nej, disken väntar!


pusss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jadu karlar!
ibland undrar man vafan dom har innanför pannbenet!
men i'm here for you å det hoppas ja bannemej du vet!!!! älskar dej!!!

2008-03-11 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0