Påskhelgen

Sitter hemma hos mor mitt i natten:) Har kommit hem från jobbet för knappt en timme sen. Nu äre inge jobba på jättelänge eftersom jag missar ett par helger när jag är i Bosnien! Både skönt och lite trist. Trivs ju så bra med tjejerna på jobbet nu:)

Igår vare påskfest hos moster, eller ja 40årsfest för hon blir snart gammal hon med;) Så jag åkte ut dit efter jag slutat jobbet vid 21.00. Var trevligt, men lite för lite hålligång tycker jag nog! haha!
Så sov jag kvar där och umgicks med den underbara familjen! (plus att min sanna var med) :D <3




Kanske måste det ta sin tid, det där extra för att det ska bli bra? Kanske måste det inte gå lika fort och kännas 100 procent bra direkt den här gången. Ser liksom hellre att han får den tiden, än att jag blir någon slags ersättare.
Men visst tär det lite på en, speciellt på mig som inte har tålamod för fem öre. Att det liksom ska gå så enkelt för dom andra, så superbra så himla snabbt. Att det ska kännas så rätt för alla, och dom blir lyckliga så snabbt:)
Nej, även om jag själv nånstans tror på det här, så är det liiite jobbigt med vissa dagars tvivel och förvirring. Men jag vet ju också att det kommer bli bra, allt blir bra tillsist:) Om jag själv nån gång kunde lära mig att hålla mig lite håradre i skinnet bara. Men jag gör framsteg:) Och som vi alla vet, man ska aldrig ångra något, för det tjänar ingenting till!




Nej, nu är det snart dags att sussa. I morgon vid 10 kommer brollorna åså är det trädgrådsröjning och lite påskkäk här hemma. Sen vid 14 ska jag in till enköping och träffa min kära vän annica:D Så ska vi fika lite och sen hem å ha myskväll:D Och rida ett par dagar. Kommer bli dundermysigt:)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessan!

Jag tror inte att det går lätt för precis alla andra. det beror på vilka du vill jämföra med hjärtat!

Hoppas det var kul på 40-års-partajet!
massa pussar

2008-03-24 @ 16:30:46
Postat av: tessan

hej igen ;)
det var johan, min lindas johan jag menade :P
i bloggen alltså :)

2008-03-26 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0