Linn <3 Go Getters

Igår var det Go Getters på Taj Mahal i Västerås:) SUPERBRA, som vanligt! Och jag är så stolt, jag har ett kort på min mobil på mig och Peter i Go Getters, och har druckigt av hans öl oså!:) HIHI! Och när jag visade kortet på mobilen, så sa han att halva var ju iaf snygg (och höl för handen på sig själv) hihi;P
Han är tamefan min stora idol:) "ses 3 maj i enköping" sa jag, han sa "det kommer nog bara vara du och jag där, ingen kommer komma".. :(... JODÅ!! klart vi kommer.
Fast är ju panko samma kväll, typiskt. Får se vilket det blir då!

Nej, lite smått seg är man idag, ska snart gå å möta Frida så jag får min snusdosa och min kamera (som för övrigt är CEPE och inte funkar alls)  :(

Ikväll kommer nog tess, så blir det bara mys framför teven :) sån dag idag!


Han i glajjerna,det är peter:)
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0