Dags att sluta gnälla

Idag sken solen:)
Och jag och Jenny fixade kaffe å lite digestive å satte oss ute i solen och bara njöt. Pratade om livets alla frågor, om allt som är svårt i livet, och om allt som är så fint i livet.
SKITMYSIGT! Älskar våren. Fan så mycket bättre man mår när våren kommer och solen skiner:)

Vi har bestämt oss nu, jag och min sambo! Det är dags att sluta gnälla, och istället se till allt det bra vi har. Finns så mycket människor som får gå igenom så mycket skit, som vi själva inte ens kan drömma om.
Själv gnäller man, säger att man hatar livet och sig själv över småsaker. När killen gjort slut, när man är osams med en vän eller mamma, när man fått IG på ett prov.. Då hatar man livet.
Men så får man tänka till lite, tänk dom som aldrig får ett Godkänt, som har föräldrar som faktiskt avlidit, som knappt har vänner, folk som bara får skit skit skit.
Här sitter jag, med bra betyg, underbar familj, underbara vänner, en fin lägenhet som jag delar med en fin vän. Och i söndags gnällde jag över ett misstag jag gjort på fyllan. Jag klagade över livet, för det lilla misstaget. FAN SÅ MAN ÄR!! Nej, nu är det NOG! Le istället åt det fina vi faktiskt har!!!




Har också hunnit plugga lite, och käkat fläskfilé å klyftpotatis!:)
I morgon är det sovmorgon för en gångs skull, superskönt. Sen är det bara klassråd, åså ska jag träna!
I helgen är det jobba som gäller, ingen lust alls faktiskt!:( Brukar kännas okej, men nu är jag så trött på det. Blä!
Skönt att jag inte ska vara kvar där i sommar ändå!
Får förhoppningsvis jobb på rehab på lasarettet i Enköping. Fan så skönt det vore:)

Nej, om man ska ta å lägga in bilder från mobilkameran å uppdatera bilddagboken kanske!!



Puss alla vårglada människor!:)

Kommentarer
Postat av: jen

igår var bäst! nu sitter ja här i min ensamhet å äter makaroner å ska snart te jobbet.. jobbet är kul men makaroner suger haha! kolla nu gnäller ja igen :P saknar dej pälsklingen!

2008-03-05 @ 15:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0