Vi mot världen

Tänkte jag skulle skriva en såndär spännande och innehållsrik blogg. Men kom på mig själv,med att den bara kommer innehålla en jävla massa gnäll och tråkigheter, eftersom det är så det mesta känns nu.
Så då blev det inte lika kul längre. För det är fan dags att sluta gnälla snart.

Är i vilket fall hos mamma nu, brollorna och marika kom hit också, härligt att får träffa la familia igen. Saknar pappsen bara. Men men..!

Nej, nya tider hägrar. När helgen kommer är det förhoppningsvis lite ljusare i tunneln.



Tur att man alltid har sin underbaraste sambo vid sin sida.
Älskar dig av hela mitt hjärta Jenny. Minnena från den här tiden kommer vara sjukt många och roliga.
You make my days. Du och jag mot världen<3
image16 

image17


Kommentarer
Postat av: Jen

JAG ÄLSKAR DEJ SNUTTAN!
Tack för du finns, utan dej hade jag inte orkat allt de här! Men du är den som alltid får mej på fötter igen.. TACK

2008-01-29 @ 21:42:27
URL: http://jennyliiito.blogg.se/
Postat av: Tessan!

åh sommarbilder! :)

jaa jag tycker verkligen att det är vår tid strax!
väntat i evigheter! :P
Puss I love U!

2008-01-30 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0