Vår gungning

Känner mig allmänt låg.
Trött på att vara trött. Trött på att jag just nu springer runt i det där jävla hjulet, som jag någon gång nämnt.  Man liksom gör det man ska, praktikserar, jobbar, sover, äter... om och om igen.
Har iofs denna helg hunnit umgås med vänner och njutigt! asskönt! Men nu är det en vända när det är fullt upp igen. Praktik hela veckan utom fredag och söndag. Men söndagen blir det att jobba i hummelsta!
Längtar nästan till skolan för att få normala tider igen, och för att hinna med lite mer.

Vill liksom ha vår nu. Var ute på promenad med tess idag när solen sken. Fick lite vårkänslor, och mådde bra för en stund. Jätteskönt. Satte oss på gungorna och pratade om framtiden.
Hur vi ska bo i fina villor, och ha våra hundar och barn. Var så skönt att drömma sig bort ett tag. Längtar lite till den tiden, en sisådär 5-10 år framåt.
För just nu har jag ingen ork känner jag. Jag är trött, pank, orkeslös och känner mig bara ensam:(
Och lite ångest inför studenten. Vad ska man göra sen? jag lär bli kvar i hummelsta ett tag innan jag ska tågluffa. Men sen då? och alla vänner, vill inte mista dom.
Nej fy fan.. jag vete fan alltså.


image14





Puss&Kram folket!!
Ses när våren kommer, och Linn är tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Tessan!

Det var så himla härligt när vi var ute idag! verkligen att drömma sig bort och må bra! :) Underbart!
Solsken gör så mycket! Pussar

2008-01-20 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0