Tidsbrist

Denna månad är tiden för frihet och intressen väldigt knapp. Nästa helg blir det utgång på fredagen och är ledig helgen. Men annars är det praktik i tre veckor till (är långa dagar där, cirka 9 timmar om dagen). Och helgen som var nu jobbade jag bara! Så man hinner liksom inte så mycket annat.
Så kära vänner, tyvärr kommer jag nog inte hinna klämma in att umgås med alla jag vill! :(
För den tiden jag inte är på praktiken, så ska jag försöka träna eller bara vila.

Men snart är det februari, då kommer det finnas mer tid och pengar!:)

Alltså, alla ni vänner. Jag vet att det är ett himla tjat på mig, men jag vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till utan er alla. Ni är så fina allihop på ert alldeles egna sätt, och har era egna underbara egenskaper.
Och alla minnen med er allihop, åh, vad härligt.

Madde, Tess, Jenny, Sanna, Sandra, Gabriella, Emelie, Jenkan, Anna, Simon, Henke, Richard, Tobbe, Patrik, Marika, Nattis, Dallas, Mirre, Annica L, Annica R, Rick, Nick.. å många fler.

Började skriva något om alla, men orkade inte, så blir bara namnen. haha! Hoppas jag inte missade någon.
Och många jobbarkompisar också, hade ju riktigt flum idag. haha, övertrötta AB.
Ja, vänner är livet. Livet är vänner.

Och 2008 ska bli UNDERBART! eller hur alla vänner? :) <3

Kommentarer
Postat av: Annica R

naaw sötnos

2008-01-14 @ 22:30:28
Postat av: Annica R

naaw sötnos

2008-01-14 @ 22:31:07
Postat av: Tessan!

Åh stumpan. klart jag förstår! man måste ta tid till sig själv! herregud! nio timmar per dag..! Man ska priotera sig själv i första hand som mia thörnblom säger! om du får nån ledig tid över tycker jag du ska börja läsa den! jag har kommit ganska långt, den är bra! :) jag älskar dig mest!

2008-01-15 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0