Impulser

Ojoj, var ju ett tag sen man verkligen tog sig tid att sitta ner här och skriva en blogg.
Har varit fullt upp på senaste tiden. Avslutning i skolan med pjäs och allt, julshopping, julfirande, massa fest fest fest, jobbat och allt det där. Har även lyckats klämma in att sova lite däremellan.

Men den här veckan hade jag inget planerat, trodde jag. haha, blir alltid saker ändå. Slöade hela tisdagen och onsdagen, tills det blev impulsutgång igår.
Varför blir man alltid som fullast när det är impulsfestande? haha.
Ja, kul var det i alla fall, tills jag började må asilla. För mycket blandning där tror jag! haha!

Jag och tess delade på en flaska vin hemma, sen lite likör å sånt. Sen öl på krogen, å blev bjuden på drinkar. Alldeles för mycket blandning. Men sånt händer :)

Idag har jag och tess städat av lite, ska snart ner på stan å träffa maddeklen!:) Så blir det en fika med madde, tess å patrik. Trevligt trevligt!

Utgång i morgon igen, fan jag måste börja ta det lite lugnt. Blir nog skapligt nyktert i morgon!:)


29 feb-1 mars ska jag troligen på kryssning med sandra:) Ska bli askul! hihi!


Nej! Det här går inte, måste snart röra oss neråt på stan.
Ha det bäst kära vänner och medborgare!:)



Haudi Haudi

Kommentarer
Postat av: Madde

Du linn! är de inte bara 28 dagar i februari? Hur ska ni då kunna åka på kryssning den 29? :P

2008-01-12 @ 13:16:08
URL: http://madoliia.blogg.se
Postat av: Tessan!

Det var riktigt kul att gå ut faktiskt. tråkigt att jag inte kom in på konrad bara.. :P

2008-01-15 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0