Fy för allt

Just nu orkar jag bara inte. Inte ett jävla skit.
Vill helst bara ligga under mitt täcke å stanna där tills våren är här, tills jag har ork och lust till livet igen.
Och jag vill hem till mamma. För jag orkar fan inte vara vuxen ett tag.
Man ska fixa matlåda varje jävla kväll, upp halv sex å gå till praktiken. Å ingen mat finns över till kvällen heller, så man får äta mackor. Å inga pengar förrän löning. Å ingen ren tvätt å ingen ledig tvättid (har inte tid själv att tvätta heller).
Jag har ingen lust att hitta på någe skoj heller. USCH! fy för allt nu.
Är inte med i matchen alls denna vecka.

Å nu har jag nog gnällt klart här.

Saknar familjen något så enormt:(
Skönt att dom alltid finns där att luta sig tillbaka emot, att dom finns där när man faller.
KÄRLEK<3

image15

Kommentarer
Postat av: Pauline

Välkommen till min värld =/

2008-01-22 @ 21:02:16
Postat av: [email protected] :D

gud, jag som längtat till att bli vuxen 0o :S:D

2008-01-25 @ 21:17:08
Postat av: Gabriella

Det är skönt att få gnälla av sig, o fy fan för att vara vuxen... ska vi bli små igen??? hihi tycker om dig

2008-01-26 @ 16:41:46
URL: http://Ellasstory.blogg.se
Postat av: Tessan!

förstår dig!! men kom ihåg att du är jätteduktig! tänk att du faktiskt inte bor hemma längre, att du tar dig till jobbet och faktiskt jobbar! :)

idén jag hade till texten var att jag vill göra en tatuering med texten. jag bara kom på att det skulle vara fint om båda hade den, typ med en fin blomma vid foten. skulle vara så fint :) men det var bara en tanke! är så inne på tatuering just nu !!

vi måste träffas snarast så du kan berätta om i fredags!
Pussar!!

2008-01-27 @ 20:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0