Håll huvudet högt

Jodå, jag mår bättre.
Har fått umgås med syskonen i helgen, och träffat pappa!:) skönt värre.
Och hunnit rida, skitkul:)

Skulle ju också ha träffat han som verkar vara en så fin kille, men blev inte så heller.
Men men.. allt har sin mening, fler chanser lär komma.
Trist bara att alla bara verkar vilja besöka mig på JOBBET! hehe suck! då har jag ju sällan tid att vara social:S



Och så fort jag kommer hem till Västerås, och sätter mig här i lägenheten. Så känner jag mig så fruktansvärt ensam! Why?
Är inte ensam alls, men ja ni vet.
Trött på singellivet som satan!! Men nej Linn, håll huvudet högt, tårarna inne, och tappa inte humöret.


Och Jenny börjar bli sjuk, å alla andra är på räddningstjänst i veckan. LÄMNA MIG INTE SJÄLV!! :(



over and out


image18

Kommentarer
Postat av: annica

saknar dig också gumman!
vi får se till att träffas snart!

2008-02-04 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0