Dolt nummer

Ibland känner jag bara på mig vissa saker. I detta fall är det en person som ringt mig typ tre gånger förut, och nu i torsdags eftermiddag, från dolt nummer.
Och jag vet nog vem det är, har känt det på mig, och finns vissa småsaker som antyder på det. Men mest handlar det om min intution. Men det mest störande är att personen ringer från just dolt nummer, för om det är den jag tror, så är det jävligt fegt, och jag undrar varför. Tror personen att jag inte skulle svara annars? Eller beror det på att det inte ska synas på min mobil vem som ringt?
hmpf. Ja, läser du, så kan du ju ringa igen, så får vi se om jag har rätt?:)

Idag var det i vilket fall underbart väder, så jag och jenny var glada:) har gått en promenad med hennes kompis hundar oså. Mysigt och skönt!:)
Hade också en kort dag i skolan, och fått reda på ett MVG i psykologi B och ett VG i estet:) NÖJD OCH GLAD:)

I morgon är det dagen jag aldrig gillat, men blir en mysig middag med singelvänner i alla fall. Så man slipper känna sig så ensam!:)
Fredag blir det utgång med Sandra D och Frida :D Ska bli riktigt roligt att ta upp kontakten med gamla vänner igen:)
Lördag blir det spakväll med Marika och Johanna, och sen till Jenkan och Simon på singstar-kväll:) hihi!
Söndag STUDENTplanering med nattis! hihi!


Och får inte glömma, den 26 februari är det 100dagarsfesten! WIHO! Sen är det bara hundra dagar kvar till studenten. Och FAN vad ni ska få höra, ettor och tvår.
SEN SÅ FINNS DET DOM SOM HAR, FLERA HUNDRA DAGAR KVAR!!
Mahahahahaha!;)

Nej, det var väl det. Vad ska man nu roa sig med när patrik åkt till träningen och jenny jobbar?  haha!



so long suckers!
pussi

image21

Kommentarer
Postat av: Tessan!

vem är det som ringer då?? :O skumt...
du är duktig du! linkan! :P
puss!

2008-02-14 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0