Changed Planes

Äntligen har jag bestämt mig!
Har blivit en del funderingar på vart man ska bo sen, ska jag bo kvar i lägenheten i västerås?
Vart ska jag jobba, vart vill jag jobba?

Så har tanken varit att jag själv ska bo kvar i Västerås efter studenten, helt själv, eftersom jenny flyttar till rhodos.
Och det har känts bra så mest hela tiden, men idag slog det mig.
Nej, jag vill tamefan inte bo kvar själv i västerås, långt från mina nära och kära, från MIN civilisation.
Jag vill faktiskt bo närmre min familj och vänner.
Så nu är det nya planer..

Nu ska jag bo i lägenheten juni ut, sen bo hemma hos pappa i juli och augusti (fast jag är bota nästan hela augusti på tågluffning), sen ska jag ha hittat en lägenhet som jag kan flytta in i i september. Och då ska den lägenheten vara i ENKÖPING! För det är där alla nära och kära bor. Tänk vad mysigt att bara kunna gå å träffa dom hur ofta jag vill. I västerås hade det blivit så jävla ensamt. Nej, fasen, det här känns som ett bra beslut.

Så ska börja leta lägenhet nu, så man kanske redan i juni vet att jag har en lägenhet som jag flyttar in i i september. Och leta jobb i Enköpingstrakterna.
Alla möjligheter finns, och jag ser inte något hinder alls för att det ska gå enligt mina planer.
Får jag inget jobb till en början, så har jag alltid mitt i hummelsta.

Gud, en sådan lättnad det är på hjärtat att ha bestämt detta. Bekymrerna blev så mycket mindre. Jag behöver inte fundera på hur en hyra ska betalas i till exempel Augusti när jag är borta oså.



Så, bara att komma ihåg att säga upp lägenheten i Västerås sista mars då!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Du, de där lät inte illa :)

2008-02-24 @ 18:30:04
Postat av: Sofia

Japp, nu har jag också skaffat en blogg! :) . Jasså du har lov nu, va skönt.. jag vill ha en vecka till! :D

2008-02-25 @ 21:23:31
URL: http://sofiaa89.blogg.se
Postat av: Tessan!

det låter bra gumman! :) super! :D
hade du mailen till hummelsta?
pussar

2008-03-02 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0