Waking up, stumble on my life

Idag blev det att sova ut istället för att gå till skolan för en temadag om landminor! Kanske hade varit en lärorik dag, men behovet av sömn kändes viktigare för tillfället.

Är faktiskt lite trött på denna magknip som aldrig går över. Vet inte vad jag behöver faktiskt. Kanske reda ut allt som är jobbigt för tillfället?
Men känner också att jag är trött på att vara den som ska ta tag i problemen, och alltid vilja lösa dom. Jag vet faktiskt inte ens om jag har lust att lösa något som jag egentligen inte förstår vad som förorsakat.

Kanske mår man inte heller så dåligt som man ibland tror. Vissa dagar går det ju faktiskt hur bra som helst. Då ser jag ju ljuset och mår bra. Bara dessa dagar kunde vara längre.
Tänk om dessa gånger man kunde säga att "jag mår skitbra", och känna att man verkligen menar det.
För nej, jag är grymt trött på att vara den svaga typen, den som inte släpper taget om skiten och går vidare med ett leende.

Fan, jag vill komma underfund med mina känslor.
Hörrnini människor som nästan alltid mår prima, hur gör ni?:P


Live, and let go.
And I miss you.. I think at least..

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jadu. Man låter bara bli att tänka så mycket på det som är dåligt och tänker positivt istället (Y) :P

2007-11-08 @ 17:19:58
Postat av: Sambon

de är klurit det där hörru.
Jag brukar försöka tänka att livet är för kort för att gå å vara ledsen, det funkar ibland!

2007-11-08 @ 22:07:13
Postat av: Rickard Edenvin

Klart man ska ta tag i och försöka lösa sina problem, och inte bara glömma bort dem. Inte är du väl svag för att du vill lösa problem i livet.
Sen håller jag med Niclas, tänk på dem bra sakerna i livet och försök ibland glöm dem dåliga, dumma sakerna. Försök ta tag i sakerna i ditt liv som du inte är nöjd med. Kanske ett efter ett. Så har jag gjort och nu är det bara kärleken kvar. Den tar tid, men även den kommer så småningom! :)

2007-11-09 @ 14:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0