Vin och skratt

Alltid lika trevligt att sitta med dom närmaste och dricka lite vin, öl och likör:)
Är hos mor och mats med henke, richard, marika och jimpa. Nice nice nice! :)

Har jobbat idag, blev tidigt i morse, jag som behöver sova. Men har gått bra på jobbet. Har faktiskt varit på riktigt gott humör hela dagen:) Lungt och skönt på jobbet.
Hann också umgås med tess igår, Mysigt!

Ja, gott folk. Snart blir jag STOR! fyller vuxen på tisdag, helt sjukt! och SKÖNT! Onsdag blir det utgång i västerås, och lördag ROCK AT SEA. Satans härligt!:)

Längtar satan efter nästa vecka.. det ska bli MIN vecka!!:)


Ja, här sitter det och skrattas, trevligt;) you should have been here...;)



Du är för underbar...;) <3




Och den bilden bjuder jag på...;)


image4


Kommentarer
Postat av: IMT

mysit:) ha n bra kväll

2007-11-17 @ 22:26:55
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se
Postat av: Gabbsan

ja, vuxen på tisdag, och utgång på onsdag guu vad kul då ska det firas..... tänka sig snaart är du 18;) tycker om dig, glöm inte det!:)

2007-11-18 @ 15:39:25
URL: http://ellasstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0