Steg mot vuxenlivet

Nu har jag kirrat en ny blogg. Tröttnade lite på bloggis.se, kändes som att det var lite för de yngre folket.
Så välkommen till Life of Linn!:)

Har också tagit ett till stort steg mot vuxenvärlden idag. Har tagit bort min lunar!.. Fan, den har man ju haft så länge man kan minnas. Känns som att man redan hade en lunar när man föddes. haha..!

Så ja, jag blir större och större. Har ju egen lägenhet med Jenny, alltså flyttat hemifrån. Och om 13 dagar fyller jag 18 år:) Massa andra saker har också hänt i mitt liv senast tiden som gjort att jag växt.

Jag börjar tamefan bli STOR nu:)

love always/ Linn Aina Petterssonimage1

Kommentarer
Postat av: Rickard Edenvin

För det första gillar jag namnet :D "LifeofLinn"
Och sen måste jag säga att jag faktiskt inte har tagit bort min lunar. Men jag slutade att använda den för typ några år sen x)
Jag läär ju komma när du fyller :D Synd att man inte är tillräckligt gammal för att festa med dig på krogen eller så :( Vi får ta det en annan gång ;)

2007-11-08 @ 14:27:44
Postat av: Sambon

Ja fasen så stora vi är nu!
Lunar va ett tungt steg asså ;) haha även om aldrig nån skriver te mej xD men som sagt var, man har haft den i alla dessa år!

2007-11-08 @ 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0