Linns första krogenbesök!

Utgång med tjejerna å hampus igår:) Skitskoj!

Förfestade här hemma:) taggade var vi. Sedan bar det iväg, vi hittade en kundvagn utanför lägenheten, så vi tog den, så jag som fyllt år fick åka kundvagn HELA vägen ner till pluto:D hahaa! skitskoj! Folk lär ha undrat. Men hampus var en bra och trygg chaufför. Mestadels;)

Så kom man in på Pluto:) skönt! Eftersom vi fattiga barn gick in innan 22, så var vi först. Men det gjorde inget. Jag fick önska "my humps" och sånt:)
Sen kom folket, och allt drog igång. Fick drinkar av folk eftersom jag fyllt år oså!:) nice nice..

Hade riktigt kul med mina kära vänner!:)
Emelie hade kommentaren för kvällen, hon och jag skulle gå in igen efter att ha varit ut en sväng, så när vi skulle in så höll vakten upp dörren. Emelie stälde sej och neg framför honom och sa "TACK herren"... hahhahaha! KLOCKREN!


Jag, sanna och Hampus gick hem vid kvart i två. Stannade på OKQ8 och tog en korv, och JA, linn som inte kan fyllekäka, tog faktiskt en french hot dog!;) haha!
men SEN!.. nu ska ni höra.. Så kom DOGGE DOGGELITO! och handlade korv, å sen åkte han vidare i sin volvo V70. Själv fattade man inte att det var han förrän han satt sig i bilen och åkt iväg, för annars hade jag bett om en kram:)
Men efter dogge åkt, kom en bmw. Vi såg att hans lyse var löst, så jag sa det till honom. "Jaha, var det det som lät" sa han... sen började vi snacka med honom, och han frågade vart vi vart oså.
Han hade varit på konrad, och tillsist visade det sig att han hade spelat ihop med dogge på konrad. COOLT! Så vi bad honom ringa dogge, men det var telefonsvarare, men vi har iaf fått höra hans telefonsvarare nu;) "tjena dogge här..:" bla bla..! TUFFT VÄRRE!!
Ja, han var skittrevlig i alla fall, och skulle släppa skiva snart! Men vi glömde fråga vad han hette!

MEN VET NI VAD HAN SA OCKSÅ? JO!..
han tittade på mig, så sa han "Dig har jag sett förut, jag lovar, jag glömmer inte ansikten".. haha ballt.. vi kom fram till att det kunde ha varit på hummelstabaren eller nått, för han brukade tanka där. hihi..
Så nu är vi liksom nästan polare med dogges polare;)



Ja, som jenny sa idag "Linn, nu är du verkligen vuxen. Du var på krogen igår, åt igår natt, åt idag och har itne spytt nånting"... OH YES! NU är jag stor:)



image6


Tack för en toppenkväll:) (synd att gabbi inte kom med på den här bilden)


image7

Men jag och gabbi kom med på bild tillsammans ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0