Kryssning:)

Helgen har varit AMAZING!! Hade grymt kul med världens bästa (och sjukaste) vänner, KÄRLEK TILL DOM!
Jag som trodde att jag skulle sova rätt tidigt, men icke då, la mig 07.50 på morgonen och sov till 10.30.
Sen var det bara att gå upp till baren och fortsätta..;) Strålande.

Träffade en läckerbit också, heting där;) nice nice..

Så jag somnade 20.00 igår kväll, som en stock:)
Så lite bakis i skolan idag, hehe! Trött som fan.


Är bara sjukt orolig för brorsan nu:(
Älskar dig Henrik!


Skönt att vara hemma i lägenheten igen i alla fall.
Precis käkat pizza, mums!
Snart blir det sängläge å käka Riesen å dricka mjölk:)


Puss och kram


"RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ FISKEBÅÅÅÅT"  hahaha.;) Internhumor...
"Det som händer på båten, stannar på båten".. oh yes!

Kommentarer
Postat av: Jenö

va bra att du haft de trevligt åså :)
Har saknat dej måste jag säga.. segaste helgen hare vatt typ

å du.... JAG ÄLSKAR DEJ!

2007-11-26 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0