Är det en vanlig dag?

VAD ÄR DET FÖR DAG? ÄR  DET EN VANLIG DAG? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR LINNS FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRA!:)

Japp, då var man 18 år då! FAN så skönt!:)  Har nog inte riktigt fattat det än, men det är  ändå så skönt! 

Jenny gav mig frukost på sängen. Det blev tårta och varm choklad till frukost;) Sen till skolan ett tag, å hem efter lunch. Så nu sitter jag här. Ikväll kommer vänner och familj/släkt och firar mig. MYSIGT!
I morgon blir det utgång i Västerås med vännerna, och på lördag är det kryssning! FIIIIII FAAAAN vad kul det ska bli:)

Men ändå så är det fortfarande inte lika kul å spännande att fylla år nu, som det var när man var yngre.. Fan så trist! haha. Men men.. nu är man ju stor:)

Ja, denna vecka är asbra. Nästa vecka fortsätter det vanliga livet. Bäst att njuta av stunden:)

Så kära människor, le åt livet för en stund!


image5

My homies!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ne man blir äldre och äldre ingenting är som det var när man var liten, då var allt så enkelt... men jag lovar dig att varje år har sina glädje ämnen... även om man inte alltid tror det ... Puss på dig stumpa lilla.... nej just det stora stumpan!! hihi

2007-11-20 @ 12:40:37
URL: http://ellasstory.blogg.se
Postat av: Jenny

Hihihi GAMLING.... nu äre min tur kvar då :P

2007-11-21 @ 12:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0