Pepparkakshus

Ledig idag, satans skönt.
Och ledig i helgen, inget jobb! SUPERSKÖNT! När man jobbar varannan helg så uppskattar man så mycket de helger när man är ledig:)

Så jag och min sambo har bakat pepparkakshus idag.. Det gick ju väldans.... bra? hahahaha!
Snyggare än snyggast!
Men det är ju så jävla svårt å göra ett pepparkakshus snyggt vafan! haha!


Senare kommer Annica. Då ska vi bara mysa å kolla på IDOLfinalen oså!:)
Och i morgon ska vi baka lussekatter. hihi.. MYSPYS!
Sen blire sminkparty på kvällen med tjejerna! nice!

För stunden är det OC, kanelkaffe och pepparkakor! FINT DE!;)


so long suckers! pussi

image10

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! vad händer i helgen? :)

2007-12-07 @ 16:57:14
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: lovingnurse

jo men det blir lugnt för mig med. min pojkvän kommer imorgon och lite sådära :)

Sandra. hittade din blogg på senaste inläggen :)

2007-12-07 @ 23:18:00
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Rickard Edenvin

Vilken söt bild ^^,

2007-12-09 @ 16:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0