Även vackra fåglar skiter

Min kära sambo är sjukling, så hon är ute på landet hos sin mor. Man blir ju mammig när man är sjuk:) Skulle också vilja kramas med min mamma nu! :/
Men men.. sitter här i min ensamhet i lägenheten. Skönt det också, man behöver tid för sig själv ibland.

Helgen var jättebra. Skulle bli en lugn hemmakväll i fredas med Annica och Jenny, men vi blev sugna på en öl. Gick ner till pitchers, å råkade bli lite mer än en öl;) Men FAN så kul kväll vi hade:) Asbra!
Somnade sex på morgonen eller nått:)
Sen bakade vi lussekatter, sen städade vi av hemma, och sen blev det sminkparty med tjejerna. Å även den kvällen råkade det bli utgång. Men jag höll mig rätt nykter. Två glas vin och en tequila. Lagom!
Så igår gjorde vi verkligen INGENTING!  :)

Nej, om man ska ta å tänka på refrängen, jag menar, det är ju en dag i morgon också.
Men inte glömma att kratta nötterna, så man slipper bli gles i käften på ålderns höst;)
hahaha! Fan vad vitsig jag är! ;)


ÄVEN VACKRA FÅGLAR SKITER!
Kom ihåg det....



image11


image12

Kommentarer
Postat av: sambon

mkt fint skrivet..
jo visst blir man lite mammig, men jag har inte träffat mor min på ett bra tag ju :S
det var välbehövligt att träffa henne nu.. hon gör te åt mej å ger mej pepparkakor :) de känns bra ;)
Jag älskar dej snuttan!

2007-12-10 @ 22:45:50
Postat av: Anonym

härlig rubrik ;) hehe

2007-12-13 @ 15:17:44
Postat av: Tessan!

haha ja du e rätt vitsig sötis! "kratta nötterna så man inte blir så gles i käften på ålderns höst" hahaha
:P ps. uppsala-bor vet inte vad kratta nötter betyder! :O haha :)

2008-01-15 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0